Update uit USA - Reisverslag uit Harrisburg, Verenigde Staten van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu Update uit USA - Reisverslag uit Harrisburg, Verenigde Staten van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu

Update uit USA

Blijf op de hoogte en volg Adrienne

13 November 2013 | Verenigde Staten, Harrisburg

Lieve volgers,

Kom ik er vandaag plotseling achter dat ik gewoon op waarbenjij.nu site kan!!
Dus even gauw een blog van mij.
Ik zit inmiddels alweer 2.5 in Amerika. Het lijkt wel alsof ik hier al maanden/jaar leef. Er gebeurt veel en het is moeilijk om alles in 1 samen te vatten, maar als het goed is ontvangen jullie mijn mail en weten jullie precise hoe het met me gaat ;).
Dus ik ga verder waar ik gebleven ben.
Afgelopen zondag gingen wij als summit student naar Time Square Church om daar de middag dienst te leiden. Hebben jullie meegekeken? Zo niet, je kan het nog altijd terug zien op www.tscnyc.org live event.
Ik heb genoten van elk moment van de dag…najaa…bijna; alleen de busreis vond op de heenreis wel erg langduren. Maja eenmaal daar konden we ons verder omkleden en het laatste gedeelte van de ochtend dienst mee luisteren en wauw! Dat was gaaf! Hierna gingen we pizza eten in de koorruimte en al snel was het tijd om te repeteren. Daar sta je dan in de koor, te oefenen voor de dienst.
En voor dat ik het wist was het tijd en de doek/gordijn ging omhoog en begon de dienst. Mijn eerste gedachte was; WAAUW ! Wat veel mensen en mijn tweede gedachte was: Hoe ben ik hier ooit terecht gekomen. Ik was dankbaar maar zag ook voor me hoe ik als klein meisje bij de kapstok zat te huilen omdat ik niet voor de klas durfde te staan om iets te zeggen en nu ik daar stond in de koor voor zoveel mensen besefde ik hoe geweldig Gods wegen zijn. God maakt letterlijk het onmogelijk mogelijk. Ik ben God zo dankbaar wat hij al heeft gedaan in mijn leven en ik kijk uit naar wat Hij nog meer wilt gaan doen in mijn leven. Oh…en over de zenuwen…ik was toen de doek omhoog ging een klein beetje zenuwachtig maar al snel vlogen die weg 
Na de dienst konden we even snel omkleden en konden we de 6 uur dienst meebeleven. En hierna was het helaas weer tijd om terug naar school te gaan. Om terug de bus in te gaan om 3 uur terug te rijden. Blegh! Ik wilde het liefst daar blijven. 12.00 kwamen we weer thuis, dook mn bed in en de volgende dag zat ik weer in de schoolbanken.

Vrijdag ga ik weer op outreach met Kidsclub. Please blijf voor die buurt en de family’s daar bidden! Ze hebben het hard nodig.
O….en morgen….morgen is het mijn BIRTHDAY!!

Nou hopelijk gaan ze na deze blog de website niet blokkeren ;) en kan ik de volgende keer gewoon nog een keer een update doen 
Liefsss ! xx

  • 13 November 2013 - 22:31

    Caroline:

    Haha,

    Jij bent slim! Nou, wij hebben zeker gekeken hoor. Konden pas om 23 uur naar bed, maar wat was het leuk om jullie te zien swingen!
    En morgen je verjaardag, ja, snik, je bent wel erg ver weg.
    Nou alvast een dikke knuffel en we spreken elkaar morgen!

    Dikke kus, mama

  • 13 November 2013 - 23:01

    Petra Vd Bosch-Harkes:

    Hoi Adrienne, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!
    Happy Birthday to you.......Have a nice day and may God bless you !!

  • 13 November 2013 - 23:03

    Ingrid Hagen:

    Hey bijna jarige(hier dan) Een hele fijne dag en Zijn onmisbare zegen voor jou en in alles wat je aan het ondernemen bent.

    Liefs van hier, van alle Hagens

  • 13 November 2013 - 23:13

    Yvonne Sinnema:

    Hey lieve Adriënne,

    We hebben je gezien hoor, in time squere church, gaaf!
    Jij morgen een superfijne verjaardag!

    Heel veel liefs en verjaardagsknuffels van ons allemaal.


  • 14 November 2013 - 07:21

    Elfrida:

    Hoi Adrienne,

    het was superleuk om de dienst via de Ipad mee te maken!
    Heel veel plezier daar en een hele fijne verjaardag toegewenst. Elfrida

  • 14 November 2013 - 18:55

    Nellygeluk:

    Hoi dappere meid.

    Wat ben jij goed bezig em ook zo super positief. Ik wens je Gods zegen en dat je een liht mag zijn voor de mensen om je heen.

    Dikke kus

    Nelly

  • 18 November 2013 - 09:18

    Hetty Van Drunen:

    Hoi lieve Adriënne,

    We hebben je zien swingen in de dienst, super zeg!!!
    Ik hoop dat je onze kaart en kadootje hebt gekregen voor je verjaardag en hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Leuk dat hartje he?

    Heel veel succes en zegen verder en zet ém op he!
    Tot de volgende keer.

    Liefs van ons allemaal!

    Hetty en familie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Harrisburg

.

.

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2014

Reis Uganda 2014

23 Juni 2014

Afrika?

09 Juni 2014

Van Afrika naar Amerika & terug?

07 December 2013

Wauw! outreach 6 dec.

16 November 2013

(Birthday &) Outreach
Adrienne

.

Actief sinds 04 Aug. 2012
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 11205

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 31 December 3000

.

Landen bezocht: