Mijn laatste blog - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu Mijn laatste blog - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu

Mijn laatste blog

Blijf op de hoogte en volg Adrienne

31 Augustus 2013 | Nederland, Waddinxveen

Lieve volgers,

Even weer een update van mij. Vandaag precies over een week kom ik echt op mijn school in Amerika aan. (Summit International School of Ministry). Natuurlijk heb ik er ontzettend veel zin in en ik kijk uit naar wat God allemaal in mijn leven wilt doen.

Afgelopen maand is er uiteraard veel gebeurd. Zo had ik zeeën van tijd omdat ik maar 3 keer hoefde te werken in augustus zodat ik voorderest mijn vakantiedagen kon opmaken. Ik zag er wel een beetje tegenop om zown tijd niks te doen te hebben met daarbij de gedachte dat ik in Afrika had kunnen zitten. Maar God is goed. Ik heb me namelijk (bijna) niet verveeld!! En ik heb ontzettend veel rust gekregen m.b.t. Afrika, Het is goed zo, God zorgt voor hun.

Ik heb mijn studentenvisum voor Amerika gekregen voor 5 jaar!! Dus dat is ook wel erg fijn!:)
Ook heb de afgelopen maanden lieve nieuwe mensen mogen leren kennen/ontmoeten. Zo ben ik al in bezit van een aantal Amerikaanse telefoonnummers. En heb ik al 3 NLse klasgenoten mogen leren kennen  Hoe gaaf is dat! Ik vlieg samen met de andere nlse meid naar Amerika en daar staat dan een lieve Amerikaanse meid die ons de wegwijst en alles voor ons regelt. Ook echt een zegen!!
Ze gaat ons vrijdag als we daar 1 uur smiddags aankomen (we vliegen terug in de tijd;)) NYC laten zien!! Hoe super vet is dat! Daarnaast gaan wij die avond (hier nacht) naar de jongerendienst van Time Square Church. Ook hier heb ik super veel zin in ! We blijven bij haar een nachtje slapen en de volgende ochtend vroeg(!) gaan wij richting school rijden. Ik ben heel benieuwd.

Ook ben ik 2 weken geleden een dagje naar Den-Helder gegaan om daar mee te klussen aan de nieuwe jongerencentrum “The Gate”. Meer info over “The gate? Check dan: www.thegate.nl

Ook heb ik al afscheid moeten nemen van lieve mensen om mij heen en van mijn werk. En aankomende week staat het ook helemaal in thema “Afscheid nemen” en koffer inpakken.
Ook dat is niet makkelijk, wat gaat wel mee in je koffer en wat laat je thuis…mmm…wist niet dat ik zoveel spullen had dat ik dolgraag zou willen meenemen..hihi. Ik heb mijn deken,kussen etc al via de post opgestuurd..dat paste natuurlijk niet meer in mijn koffers ;)
En voorderest wat niet past, dat past niet…lastig maar het moet!

Inmiddels ben ik van Status veranderd, van : “Ik weet het niet” naar de status: “Het komt goed”. Hahaha…jaa nog steeds weet ik het niet maar wat ik wel weet is dat het goed komt.
Wat er de afgelopen 2 maandjes is gebeurd is gewoon niet te bevatten…het lijkt op een te mooie droom. Maar het is geen droom het is werkelijkheid. Ik zie steeds meer hoeveel God van ons houdt, ook al ziet niet alles er even mooi uit, God houdt van ons! En God is trouw. Soms zijn Zijn wegen hoger en kan je het niet allemaal even goed overzien, maar weet dat God je leidt en bij je is. Ook dit is voor mij een leerproces…ben er nog lang niet 

Dit is voor mij voorlopig mijn laatste blog, dit omdat ik daar alleen tot mail-tijd beschik en niet over andere internetpages (ook geen FB!). Wil je toch nog een beetje op de hoogte blijven dan kan je je mail aan mij doorgeven via wtsap/fb/mail/bericht en dan zet ik je in mijn mailingslijst zodat als ik tijd heb en een mailtje kan versturen dit dan naar veel mensen tegelijk kan doen.

Liefss !

PS: hieronder wat leuke links om te bekijken:
Mijn school: www.summitpa.org
Time Square Church: www.tscnyc.org
The gate NYC: www.tscnyc.org/SYP.event_th








  • 31 Augustus 2013 - 12:29

    Jeanet Van Butzelaar:

    Wat een mooi vooruitzicht en wat spannend voor jullie allemaal!
    Een goede tijd daar toegewenst en Gods zegen !


  • 31 Augustus 2013 - 22:46

    Petra Harkes:

    Hoi Adrienne,
    Ik wil je een goede week toewensen, die best moeilijk zal zijn; maar tegelijkertijd spreek jij zoveel vertrouwen in God's leiding uit, dat het ongetwijfeld goed gaat komen!
    Fijn dat je er zo'n zin in hebt en dat je Uganda wat los kan laten.
    Voor je verblijf overzee wens ik je Gods zegen toe bij alles wat erop jouw weg komt!
    Tegelijkertijd wens ik ook " de achterblijvers " veel kracht en troost toe, het zal toch niet meevallen om jou op deze manier "los te moeten laten" ; daarbij denk ik ook aan je opa en oma ( ofwel mijn Ome Jan en Tante Sjaan ;-)
    Ik zal vast en zeker af en toe iets van jouw belevenissen lezen, hetzij via de mail of via Fb via je moeder

    Groetjes, Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Waddinxveen

.

.

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2014

Reis Uganda 2014

23 Juni 2014

Afrika?

09 Juni 2014

Van Afrika naar Amerika & terug?

07 December 2013

Wauw! outreach 6 dec.

16 November 2013

(Birthday &) Outreach
Adrienne

.

Actief sinds 04 Aug. 2012
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 11204

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 31 December 3000

.

Landen bezocht: