Ik ga weer studeren!! - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu Ik ga weer studeren!! - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu

Ik ga weer studeren!!

Blijf op de hoogte en volg Adrienne

10 Juli 2013 | Nederland, Waddinxveen

Wauw! Ik ben officieel aangenomen voor Summit Bible College, International School of Ministry in Amerika.
Op mijn vorige blog heb ik beschreven hoe ik tot de keus ben gekomen om een bijbelschool te gaan doen i.p.v. een reis naar Uganda. In deze blog zal ik uitleg geven over de bijbelschool en mijn reis.

Summit International School of Ministy is een full-time Bijbelschool. De opleiding duurt 2 jaar met daarna (eventueel) een stage jaar. Tijdens de opleiding hoop ik de bijbel beter te leren begrijpen maar boven alles een dieper relatie met God te krijgen. Op de website staat precies welke vakken we welk jaar krijgen.
Het betekent trouwens niet dat ik 2 of 3 jaar alleen in Amerika verblijf…ik heb namelijk ook “vakantie!” Ik kom (als het goed is) 6 mei weer terug in NL om dan voor een paar maanden (hopelijk)hard te werken en geld te verdienen. Tijdens de studie verblijf ik in een vrouwenhuis bij de school.

Ik ben super blij dat ik ben aangenomen maar het heeft ook een mindere kant en dat is dat ik alle lieve mensen hier in NL achter moet laten voor een lange tijd. Ik zal mijn familie en vrienden zeker missen en zij mij. Maar ik geloof dat ook dit goed zal komen. We mogen namelijk weten dat wij nooit,never,nooit alleen zijn., want waar wij ook gaan God is altijd bij je en zal ook in de moeilijke dagen van gemis bij je zijn. Maar eerst nog ff 1,5 maand flink genieten!

Ook van mijn werk moet ik eind juli afscheid nemen, dan is het mijn laatste echte werkweek. Ik hoop nog wel in augustus een paar daagjes te mogen werken maar dit hangt van de kind/leidster aantallen af i.v.m. vakantie. Ik zal wel al die lieve kindjes en collegaatjes missen!

Financieel is het ook weer een uitdaging. Ik kan gelukkig al een groot gedeelte zelf betalen en de rest hoop ik doormiddel van hard werken en sponsoring te kunnen betalen. Als u/jij mij financieel zou willen ondersteunen dan kan dat. Het bedrag kan gestort worden op mijn rekeningnummer: 8528022 AJGC van Drunen te Waddinxveen.
Of heeft u een tijdelijk baantje voor mij in augustus 2013 of mei, juni, juli, augustus 2014 dan hoor ik het ook erg graag!!

Ik krijg regelmatig de vraag: Wat ga je hierna doen, wat kun je dan worden?
Hier heb ik simpelweg geen antwoord op. Wat ik het afgelopen maand geleerd heb is dat ik zoveel plannen kan maken maar dat God de richting bepaalt –spreuken 16:9-. (zie vorige blog). Ik hoop dat ik na deze studie mijzelf verder ontwikkeld heb en God beter heb leren kennen. Zodat ik nog meer kan gaan betekenen voor bijvoorbeeld de mensen/kinderen in Afrika maar ook voor alle andere mensen die het nodig hebben.

Meer info over de school? Check dan de website: www.summitpa.org

Lieve groetjes!

"Spreuken 19:21 Een mens maakt allerlei plannen, wat wordt uitgevoerd is het plan van de Heer! "

  • 10 Juli 2013 - 20:19

    Geoffrey:

    The steps off the rightess are orderd by the Lord.


    Supermooi om te lezen!
    Heel veel zegen, gr Sam en Geoff en kids.

  • 12 Juli 2013 - 09:19

    Selma:

    Lieve Adrienne,

    ik ben helemaal ondersteboven van jouw radicale gehoorzaamheid aan God! WOW!
    Zijn plan voor jouw leven is het beste en het mooiste, lang niet altijd de makkelijkste. Maar toch ga je ervoor.
    That's what faith is!
    Bless you, lieve groet Selma en familie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Waddinxveen

.

.

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2014

Reis Uganda 2014

23 Juni 2014

Afrika?

09 Juni 2014

Van Afrika naar Amerika & terug?

07 December 2013

Wauw! outreach 6 dec.

16 November 2013

(Birthday &) Outreach
Adrienne

.

Actief sinds 04 Aug. 2012
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 11200

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 31 December 3000

.

Landen bezocht: