Van Afrika naar Amerika & terug? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu Van Afrika naar Amerika & terug? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu

Van Afrika naar Amerika & terug?

Blijf op de hoogte en volg Adrienne

09 Juni 2014 | Nederland, Nederland


Hey !

Hier een berichtje van mij maar dit keer niet vanuit Amerika maar vanuit Nederland .
Het is goed om weer eventjes thuis te zijn. Er is afgelopen maanden veel gebeurd. Eerst op school, ik was nog in onzekerheid over de zomer…ik had nog geen baan en wist ook niet goed of ik nodig was, want aangezien het in mijn vakgebied (kinderopvang) niet zo goed loopt vanwege de crisis was het nog maar de vraag of ze me nodig hadden. 2 (!) weken voordat ik naar NL zou komen kreeg ik een mailtje van mijn oude werk dat ze me willen aannemen als invalkracht! Super natuurlijk!! Ik had er niet van durven dromen en ben super dankbaar dat ik daar nu even mag werken met de lieve kinderen daar! Zo zie je weer dat God echt voorziet als je Zijn weg volgt…makkelijk? Nee, zeker niet! Ik heb echt wel eens gedacht hoe gaat dit goed komen, maar tegelijkertijd weet ik dat God in controle is en weet wat ik nodig hebt. Ook is het erg fijn om mijn lieve familie en vrienden hier te zien!  Het was een warm welkom thuis crew op Schiphol en thuis.
Ik ben inmiddels alweer 5 weken thuis, lekker aan het werk om mijn geld bij elkaar te krijgen voor mijn tweedejaar Amerika. Dit word een leuke uitdaging en daar is nog een uitdaging bij gekomen, waarvan ik weet dat het van God is en dat is Afrika…ja je hoort het goed, Afrika !

Ik begrijp dat ik even uitleg moet geven…NEE, ik ga NIET stoppen met mn school! Absoluut niet! Ik weet dat God mij daar wilt hebben en ik wil dat ook ! Toen ik nog maar net thuis kwam van Amerika ging ik kijken op de website van Livinstone reizen om te kijken hoeveel het kost voor een reisleidster/ass.reisleidster, Waarom? Eigenlijk Geen idee, ik was er snel vanaf omdat het simpelweg niet kan. Ik zei tegen God tja, als U wilt dat ik dat ga doen moet U het maar regelen. Ik heb namelijk Afrika echt naast mn neer kunnen leggen en wil 100% voor God gaan, ook al betekend dat dat ik niet naar Afrika kan gaan. Nu kom Ik net terug van opwekking 2014 Ik stond daar met een stand in de wereld-expo om mijn school “Summit International School of Ministry” te presenteren. Ik wilde expres niet naar andere stands gaan omdat ik nog een jaar school te gaan heb met misschien nog een stagejaar dus ben niet opzoek naar iets anders. Op een of andere manier kreeg ik het op mn hart om toch langs livingstone reizen te lopen (zij stonden daar ook met een stand) Daar ging ik aan de praat met Janneke en waren beide reuze enthousiast. Ik vertelde wat God vorig jaar in mijn leven had gedaan en dat ik daar ontzettend dankbaar voor was omdat ik een jaar geleden echt nog niet klaar was om naar afrika te gaan voor langere tijd. Eerst moet ik God nog beter kennen om zo daar meer te kunnen betekenen. We kwamen op het topic “assistent reisleidster”voor de reis naar Budaada Oeganda !! Ze vroeg wat vragen en vind mij helemaal geschikt ervoor. Het enigste probleem is, is het geld. Ik heb het simpelweg niet. Ik heb €1500 nodig om daar heen te kunnen. Ik hoorde dat als ik mee zou gaan dat er dan nog 12 andere meiden meegaan en mij lijkt het zo gaaf om dit te doen. Om met zn allen daar goed werk te doen, om te bouwen, om Gods woord te zaaien in de levens daar en in mn eigen groepje meiden. Mijn hart gaat er van springen maar tegelijkertijd ben ik ook nuchter…ik kan het NIET betalen! Ik heb het geld simpelweg niet…Ik heb het in Gods handen gelegd en gezegd dat ik het binnen een week wil zien, financieel dat ik het kan doen.
Dit is natuurlijk echt kortdag maar ik weet ook dat bij God alles mogelijk is! Eind van de week weet ik of het Gods plan is…

Nu is mijn vraag natuurlijk, Als jij/u/jullie het op je hart hebt om mij te sponsoren zodat ik naar Budaada kan gaan als leider en Gods liefde nog meer kan uitdelen daar, dan ben ik jij/u/jullie ontzettend dankbaar.
Laat dan een berichtje achter.

Volgende week zal er weer een nieuwe update zijn

Liefs,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

.

.

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2014

Reis Uganda 2014

23 Juni 2014

Afrika?

09 Juni 2014

Van Afrika naar Amerika & terug?

07 December 2013

Wauw! outreach 6 dec.

16 November 2013

(Birthday &) Outreach
Adrienne

.

Actief sinds 04 Aug. 2012
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 11191

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 31 December 3000

.

Landen bezocht: