Birthday in the USA - Reisverslag uit Harrisburg, Verenigde Staten van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu Birthday in the USA - Reisverslag uit Harrisburg, Verenigde Staten van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu

Birthday in the USA

Blijf op de hoogte en volg Adrienne

14 November 2013 | Verenigde Staten, Harrisburg

lieve family en volgers,


Super bedankt voor jullie kaarten :)

Het is raar om hier mijn verjaardag te vieren zonder al die lieve mensen van thuis bij me te hebben.’

Vanmorgen werd ik wakker en ik mocht dan eindelijk, eindelijk die secretbox openmaken.

Wat ben ik blij met alles wat erin zat!!! Ik heb mijn kamer mooi kunnen versieren en ik voelde

Me echt jarig! Naast de secretbox werd er vanmorgen ook al voor me gezongen door de lieve kinderen van het kdv Royal Kids Home. Super lief dat jullie aan mij dachten en voor me zongen om 6.15 u :)
Echt super leuk!!

Hier is het de gewoonte dat ze voor je gaan zingen in de cafeteria, dus dat hebben ze voor me gedaan.
Om eerlijk te zijn hou ik hier nooit zo van maja, het hoort erbij als je jarig bent ;)

Verder gaat het hier gewoon zoals altijd, school, leren, kerk etc.
Maar hierna had ik een gezellige birthday call hour. Iedereen die op mijn verjaardag was gekomen in NL heb ik even aan de lijn mogen spreken, super leuk!!! Het betekend echt zo veel voor me dat ik mag weten dat ik mensen thuis heb zitten die van mij houden en aan mij denken. Daardoor voel ik me echt een beetje meer jarig !



In de bijlage zie je mijn mooie versierde kamer :)


En wat ik eigenlijk nog graag met jullie wil delen/ vragen is iets verdrietigs, namelijk voor een jongentje uit Uganda. Willen jullie voor hem bidden, hij is 5 jaar oud en weegt maar 5 KG !! Veelste weinig natuurlijk! Ik weet dit doordat ik een blog van een vrijwilligster van Nacmu las en de foto zag. Hij is daar in de ondervoedingskliniek. Bid alstublieft voor hem en voor zijn moeder, dat zij wijsheid mag hebben hoe ze voor haar jongen kan zorgen en liefde kan geven.

Nog steeds weet ik dat ik hier moet zijn, ondanks als ik dit soort dingen lees graag daar wil zijn.

Ook in de bijlage heb ik een foto'tje van dat jongentje (schrik niet, hij is er namelijk echt erg aantoe!)


Oo en om dan toch nog met goed nieuws te eindigen...weetje nog vorig jaar dat ik vertelde over het kindje Maurice dat binnen was gebracht in Nacmu, zwaar ondervoed?! Well, ik heb een nieuwe foto van hem kunnen zien en het is GEWELDIG!! Ik heb hier niet de foto van hoe hij eerst was maar die kun je vast wel vinden op mn blog ofzo. Ik zal ook de nieuwe foto als bijlage toevoegen! Het is echt GE-WEL-DIG! WAUW! God doet nog steeds wonderen!!

Bless ya!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Harrisburg

.

.

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2014

Reis Uganda 2014

23 Juni 2014

Afrika?

09 Juni 2014

Van Afrika naar Amerika & terug?

07 December 2013

Wauw! outreach 6 dec.

16 November 2013

(Birthday &) Outreach
Adrienne

.

Actief sinds 04 Aug. 2012
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 11200

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 31 December 3000

.

Landen bezocht: