Wat nu? - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu Wat nu? - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu

Wat nu?

Blijf op de hoogte en volg Adrienne

21 November 2012 | Nederland, Waddinxveen

Onvoorstelbaar...3 maanden geleden zat ik nog in Uganda tussen de lieve kindertjes, de apen en de armoede en nu zit ik warm (binnen dan!) achter mijn computer in mijn kamer vol met herinneringen van het Afrika en mag ik werken met lieve nederlandse kindertjes.
Wat gaat de tijd toch gigantisch snel! Het vliegt voorbij.

Na deze 3 maanden ben ik (helaas) nog steeds niet van Afrika af. Het Afrikaanse bacterie blijft mij achtervolgen:( maar gelukkig ben ik niet besmetbaar en mag ik gewoon alles doen! Ik slik nu 6 weken lang antibiotica zodat het beestje toch echt afscheid van mij moet nemen!
Ik had de hoop en de vertrouwen erin dat het weg zou zijn...maar helaas is de strijd nog niet gestreden ;) Naast het beestje kom ik Afrika overal tegen! Op mijn kdv werk ->een dvd met Afrika beelden en muziek. -> bij mn zaterdagbaan -> Afrikaanse thee!. op zolder-> een afrikaans spel (wist niet dat we die hadden!) een afrikaans boek, Afrikaans spreker die op bezoek komt in wddveen en dan heb ik het nog niet eens over de programma's op tv die ik toevallig tegenkom!

Nu ben ik druk aan het zoeken wat God met mijn leven wilt doen. Ik geloof namelijk dat Hij een plan heeft.(spreuken 16:4 ; De Heer heeft alles wat Hij heeft gemaakt zijn doel gegeven.) En nu is de tijd aangebroken dat ik op Hem echt moet gaan vertrouwen! Ik moet niet alleen met de wereldse maatstaven kijken...want dan is het belangrijk dat je een Mooie auto, groot huis, dure kleding en veel geld hebt. Maarik moet kijken naar het plan van God voor jou/mijn leven. Als je Zijn weg volgt dan ben je vele malen rijker dan dat je ooit zal zijn.
Ik hoop dat God snel duidelijk zal maken welke stap ik moet nemen, en dat zal Hij doen want;
Een mens maakt allerlei plannen, wat wordt uitgevoerd is het plan van de Heer. (spreuken 19:21)


Be continued !

  • 21 November 2012 - 19:53

    Jeannette:

    Lieve Adriënne,

    Het is wat he.. die rare beestjes! Hopelijk raak je ze zo kwijt!!
    Ik vind het knap van je, dat je dit zo schrijft, maar ook zo voelt, dat je je laat leiden door Hem, en niet door alle luxe en weelde die je hier zou kunnen hebben.
    Natuurlijk hoop ik niet dat je voor lange tijd weg gaat... gewoon weg.. we gaan je dan missen. Maar ik snap het wel! Je bent een topper!!

    XX

  • 21 November 2012 - 20:03

    Elske:

    Heey adrienne! Wat omschrijf je het mooi! Ik denk dat je op de goede weg zit, nu kun je niet anders doen dan wachten tot de Heer duidelijk maakt wat hij van je vraagt. Succes en kracht toegewenst daarbij! Ik hoop maar dat dat virus niet besmetbaar is, want ik kom dan in dezelfde problemen! Lieve groet van daar waar je zo graag naar toe wilt... :( :) Groet Elske

  • 21 November 2012 - 20:19

    Aunti Monkey:

    "Roep mij, zend mij, leid mij, wandel naast mij. Ik leg mijn leven in Uw sterke hand."
    Leg het maar in Zijn hand, Hij zal je de weg wijzen en ga als Hij roept, want Hij zal je leiden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Waddinxveen

.

.

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2014

Reis Uganda 2014

23 Juni 2014

Afrika?

09 Juni 2014

Van Afrika naar Amerika & terug?

07 December 2013

Wauw! outreach 6 dec.

16 November 2013

(Birthday &) Outreach
Adrienne

.

Actief sinds 04 Aug. 2012
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 11193

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 31 December 3000

.

Landen bezocht: