Aankomst Nederland - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu Aankomst Nederland - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu

Aankomst Nederland

Blijf op de hoogte en volg Adrienne

25 Augustus 2012 | Oeganda, Mukono

Wat een nacht…pff geen oog dicht gedaan in het vliegtuig. Ook is mijn stem FOETSIE! Ik was al schoor maar sinds vandaag heb ik helemaal geen stem meer.

De vlucht ging verder goed en bij aankomst stonden dan mijn lieve ouders en broertje mij op te wachten met een mooie bos zonnebloemen.
Wat is het raar om weer in NL te zijn! En wat rijden ze hier bizar netjes!! Tis gewoon saai het rijden hier!

Veel te vertellen natuurlijk maar dat was best lastig…zonder stem. Toch maar fluisterend vertellen met de fotootjes erbij. Ook even langs mn opa en oma…wat waren zij blij mij weer te zien en ik hun natuurlijk!! Hun advies was langs Jansen om een ijsje te halen dus dat gingen we die middag ook maar eventjes doen samen met m’n ouders en broertje Daan.

IK wil terug!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Mukono

.

.

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2014

Reis Uganda 2014

23 Juni 2014

Afrika?

09 Juni 2014

Van Afrika naar Amerika & terug?

07 December 2013

Wauw! outreach 6 dec.

16 November 2013

(Birthday &) Outreach
Adrienne

.

Actief sinds 04 Aug. 2012
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 11211

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 31 December 3000

.

Landen bezocht: