Terug naar Nederland - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu Terug naar Nederland - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu

Terug naar Nederland

Blijf op de hoogte en volg Adrienne

24 Augustus 2012 | Oeganda, Mukono

Dit is de dag dat we weer naar huis gaan
“Ik wil nog niet naar huis! Nog lange niet, nog lange niet!”
maar helaas…ik moet naar huis!

Afscheid van Joan en de andere kids….pfoeeh wat was dat moeilijk! Wat ga ik die kleine meid toch missen!

Voordat we naar vliegveld Entebbe gingen, gingen we eerst nog even eten in Kampala…daar konden we kiezen uit kip of vis. Aangezien ik geen vis lief hebber ben ging ik maar een uitzondering maken en voor de kip kiezen. De kip was heerlijk! Toen snel de bus weer in en richting Entebbe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Mukono

.

.

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2014

Reis Uganda 2014

23 Juni 2014

Afrika?

09 Juni 2014

Van Afrika naar Amerika & terug?

07 December 2013

Wauw! outreach 6 dec.

16 November 2013

(Birthday &) Outreach
Adrienne

.

Actief sinds 04 Aug. 2012
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 11210

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 31 December 3000

.

Landen bezocht: