Pech op de Boodabooda - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu Pech op de Boodabooda - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu

Pech op de Boodabooda

Blijf op de hoogte en volg Adrienne

23 Augustus 2012 | Oeganda, Mukono

BAH!! Vanmorgen werd ik weer vroeg wakker en meteen besefte ik dat dit de laatste echte dag was dat ik op Noah’s ark was. 
S’ ochtends eerst even mijn koffer geordend en daarna eventjes naar het kindertehuis om Joan te halen want vandaag mag ze zien waar ik heb geslapen en kunnen we een rondje maken over het terrein. Dat vond ze helemaal geweldig!! Ze was zo blij ! We hebben lekker wat limonade en een banaantje bij mij thuis gegeten en daarna bellenblaast en op de trampoline gesprongen en spelletjes gedaan. Hihi…zelfs ik voelde me weer even een kind ;)
Smiddags hebben ik en Elianne allebei twee kinderen meegenomen naar de boerderij. Wat waren wij blij dat we er maar 4 bij ons hadden want die kinderen waren gewoon bang voor die loslopende koeien..behalve Joan dan…die is niet zo snel bang. Maar wat was dat gezellig en wat hebben we gelachen om die kids.

Vandaag ben ik dan EINDELIJK op de Boodabooda geweest! En wat was dat GAAAAF ! hihi…
Zitten we dan met zn drieën op de boodabooda…en ja hoor hebben we gewoon Pech! Hebben wij weer! Uiteindelijk komen we bij een hutje/winkeltje aan en gooien ze iets in de boodabooda en daar gaan we weer…broeeem…maar wat verder stopte we weer omdat t niet goed ging en uiteindelijk deed de boodabooda het weer en konden we verder crossen naar Mukono om daar boodschapjes te doen. Als je daar door de straten loopt dan word je aan alle kanten aangekeken en hoor je aan alle kanten “muzungu”. Het is niet in woorden te omschrijven hoe het daar is!Je word aan alle kanten aangekeken etc.

De terug weg ging deze keer wel in één keer goed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Mukono

.

.

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2014

Reis Uganda 2014

23 Juni 2014

Afrika?

09 Juni 2014

Van Afrika naar Amerika & terug?

07 December 2013

Wauw! outreach 6 dec.

16 November 2013

(Birthday &) Outreach
Adrienne

.

Actief sinds 04 Aug. 2012
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 11206

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 31 December 3000

.

Landen bezocht: