Update 2013 - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu Update 2013 - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu

Update 2013

Blijf op de hoogte en volg Adrienne

03 Februari 2013 | Nederland, Waddinxveen

hallo lieve mensen,

Oli Otya? (Hoe gaat het?)

Is het gewoon alweer februari 2013!! De tijd vliegt voorbij maar op sommige momenten kruipt het voorbij.
Nog een half jaar te gaan en ik zit daar weer...in Uganda. Tussen die lieve kinderen die de aandacht meer dan 100% verdienen. Terwijl ik dit schrijf denk ik...pff wat lang! maar als ik bedenk wat ik allemaal nog wil doen voordat ik weg ga heb ik die tijd ook echt nodig.

Ik wil namelijk de plaatselijke taal leren, In het kindertehuis spreken ze gewoon engels maar daar buiten in de dorpjes spreken ze voornamelijk Luganda. En hoe gaaf is het als ik ook met hun kan communiceren!!
Ook wil ik alvast leuke activiteiten bedenken dat ik met de kinderen wil gaan doen. Daarnaast ben ik druk bezig met het verzamelen van spullen voor Noah's Ark.

Afgelopen tijd heb ik ook niet stil gezeten.. naast het verzamelen van spullen heb ik ook een website gemaakt. Op mijn website staat informatie over mijn reis, over het kindertehuis en hoe je mij en/of het kindertehuis kan helpen. Nieuwschierig? Neem dan een kijkje op: www.adriennevandrunen.simpsite.nl

Ook heb ik een lastige beslissing moeten maken. Ik had namelijk 2 banen. Bij het kinderdagverblijf werk ik nu Full-time (YEAH) maar daarnaast had ik ook nog mijn zaterdag baan bij kinderkledingzaak Blitskikkers. Dit werdt te veel, aangezien ik ook veel tijd en energie steek in de reis naar de reis toe. Dus ik heb besloten dat het beter is dat ik Blitskikkers na 4,5 jaar op te zeggen. Ik heb daar met veel plezier gewerkt en ik heb er veel mogen leren. Gelukkig is de winkel dichtbij en kan ik regelmatig even binnenlopen en mijn lieve collega's gedag te zeggen en even te neuzen in de (nieuwe) hippe collectie.

Naast al deze dingen heb ik ook een avond mogen spreken voor jongeren van de kerk "De Rank" in Waddinxveen. Zij zamelen geld in voor onder andere Noah's Ark Children's Ministry Uganda. Ik mocht hun vertellen over het werk in Noah's Ark, wat de stichting inhoudt en daarnaast mocht ik ook mijn ervaring delen van afgelopen zomer maar ook over de reis dat ik nu ga maken samen met God.
Voor de mensen die mij langer kennen weten dat ik vroeger niet voor mensen durfde te spreken. Ik ging mij zelfs verstoppen bij de kapstok achter de jassen (hahahaa) En nu...nu wil ik niets anders dan spreken voor mensen, om ze enthousiast te maken voor het kindertehuis maar bovenal enthousiast te maken voor hun doel in hun leven samen met God. Want tjaa...voor iedereen heeft God een geweldig plan met zijn/haar leven. Soms moet je alleen een stap te durven zetten.
so GO for it!!

Nou dit is wel weer genoeg voor deze keer.

Vergeet je niet om even op mijn website te kijken om te zien wat jij kunt betekenen? of gewoon om te zien wat ik ervan hebt gemaakt?:D Hopelijk zie ik snel je reactie in mijn gastenboek op mijn website !:)

www.adriennevandrunen.simpsite.nl

Weraba!


  • 03 Februari 2013 - 20:33

    Caroline:

    Goed zo meisje, ook genieten van de voorpret!
    Blijf maar getuigen en laat je door Hem leiden!
    Dikke kus, mama

  • 04 Februari 2013 - 00:34

    Heleen Laban:

    Hoi ADrienne,

    Ik mag je al langer kennen en weet hoe je als kind was.
    Een verlegen en onzeker meisje!!wat God allemaal met jouw heeft gedaan is echt geweldig.
    Je bent een mooie, volwassen vrouw die zich in wil zetten in het werk van Christus.
    Wat een voorrecht om Hem op deze manier te dienen.
    Ik ga je de komende tijd in ieder geval volgen en ben heel benieuwd naar al je verhalen.

    Lieve Adrienne, jij bent een parel in Gods hand.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Waddinxveen

.

.

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2014

Reis Uganda 2014

23 Juni 2014

Afrika?

09 Juni 2014

Van Afrika naar Amerika & terug?

07 December 2013

Wauw! outreach 6 dec.

16 November 2013

(Birthday &) Outreach
Adrienne

.

Actief sinds 04 Aug. 2012
Verslag gelezen: 459
Totaal aantal bezoekers 11143

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 31 December 3000

.

Landen bezocht: