Afrika? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu Afrika? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Adrienne Drunen - WaarBenJij.nu

Afrika?

Blijf op de hoogte en volg Adrienne

23 Juni 2014 | Nederland, Nederland

Hey !

Zoals jullie het al konden lezen in mijn vorige reisverslag van 9 juni was er weer iets op mijn pad gekomen…namelijk Afrika. Het was een (bijna)onmogelijke situatie en om eerlijk te zijn zag ik het niet gebeuren dat ik daar weer terug zou kunnen gaan.
Maar ik had samen met Janneke van de organisatie Livingstone reizen afgesproken dat ik een week zou gaan wachten en bidden om te zien wat God wil. Want daar gaat het om, niet om wat ik in eerste instantie wil maar wat Hij wil. Want wat Hij wil, wil ik ook.
Ik had eigenlijk een simpel maar in mijn ogen ook een onmogelijke gebed. Ik wilde als het Gods plan NIET is, dat hij de deur sluit, dat ik het financieel niet kan betalen. Ik ga immers weer terug naar Summit International School of Ministry in Amerika en daar gaat al mijn geld naar toe. Ik heb simpelweg geen geld om naar Afrika te gaan. Maar zei ik, als het Uw wil WEL is…dan moet U het onmogelijke mogelijk maken. U moet het financieel mogelijk gaan maken.
Afgelopen week is er heel wat gebeurt. Ik heb moeten leren (waar ik nog steeds midden in zit) dat ik het niet kan doen. Het enigste wat ik wel kan doen is vertrouwen op Hem. Dat Hij doet wat Hij wil doen. Hij kan de deur openen of sluiten en wat het ook zou zijn ik moest erop vertrouwen dat in elke situatie God er een doel mee heeft en het ten goede zal keren.
Om eerlijk te zijn, hou ik totaal niet van wachten of van afhankelijk zijn en niks kunnen doen. En daarnaast had ik ook nog is mijn stem verloren en kon ik hierdoor ook niet veel praten. Dit zette mij in een positie van stilte.
Tijdens die stille tijd gaan er een heleboel gedachtes door mij heen; “Is dit wel de juiste keuze?”, “Kan God echt deze onmogelijke situatie mogelijk maken?”, “Ik voel me niet geschikt of goed genoeg om een assistent reisleidster te zijn…gaat het wel goed komen?”, “leven zonder douche en (normaal) toilet” En zo gingen de gedachten maar door en door.
Telkens weer kon ik alleen naar God kijken en zeggen, U weet wat er gaat gebeuren en daar vetrouw ik op.
Nu is het weer maandag is en het precies een week geleden is dat we besloten om een week te bidden en te wachten om te zien of God de deur zal openen of de deur zal sluiten. Ik heb/had met beide vrede.
Maar ik kan jullie met volle vreugde vertellen dat de deur is geopend en dat betekent…….. ik ga naar AFRIKA !!
Vorig jaar had ik nooit durven dromen dat ik, nadat ik Afrika op Gods altaar had gelegd om naar de Bijbelschool Summit international School of ministry in Amerika te volgen, dit jaar wel mag gaan.

Ik ben God ontzettend dankbaar voor deze geopende deur. Wel wil ik vragen of jullie mij aankomende tijd als ik mijzelf voorbereid voor mijn reis maar ook tijdens mijn reis mij en de groep meiden die meereizen in gebed willen meenemen.
Dat de reis gaat worden zodat God het wilt.

Mijn volgende update zal zijn voordat ik vertrek (14 juli 2014). Hierin zal ik meer vertellen over de reis. “Ieder kind naar school, ook in de bush!”

Veel liefs en Gods zegen,

Adrienne van Drunen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

.

.

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2014

Reis Uganda 2014

23 Juni 2014

Afrika?

09 Juni 2014

Van Afrika naar Amerika & terug?

07 December 2013

Wauw! outreach 6 dec.

16 November 2013

(Birthday &) Outreach
Adrienne

.

Actief sinds 04 Aug. 2012
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 11141

Voorgaande reizen:

01 Mei 2012 - 31 December 3000

.

Landen bezocht: